CAMP SNAJPER

Kategoria: Polska
Cena: 2 380,00 PLN

CAMP SNAJPER 11-12 LAT

Wcielcie się w rolę żołnierzy z Navi Projekt. Przeszkolcie się na zawodowców, których nikt nie będzie w stanie zaskoczyć. Pod okiem instruktorów sprawdzicie się w niejednym zadaniu by na koniec przejść test na prawdziwego snajpera!

PROGRAM PODSTAWOWY:

  • PŁYWANIE: Nauka podstawowych stylów pływackich lub szlifowanie umiejętności pod okiem instruktora.
  • PLAŻING: Plażing, smażing i leżing, czas na odpoczynek, plotki i piłkę plażową.
  • MOPOHOKEJ: Zamiast kija - mop, zamiast lodu - folia, z odrobiną piany mydlanej.
  • UNIHOKEJ: To gra w hokeja, ale na trawie.
  • KRZYWE ZWIERCIADŁO: Specjalne okulary zamieszają w naszym błędniku. Próby przejścia wyznaczonego toru nie tracąc równowagi.
  • SLACKLINE: Nauka chodzenia po linie, ponad powierzchnią ziemi.
  • ZAWODY ŁÓDKAMI: Wcielanie się w sternika i nawigatora, czyli wyścig sterowanych łódek.
  • BADMINTON: Kometka czy paletki, dyscyplina sportowa, która polega na odbijaniu lotki.
  • DYSKOTEKI: Wspólna zabawa w rytmie najlepszych hitów, z dodatkowymi atrakcjami takimi jak: karaoke, limbo, konkurencje, jarmarki talentów, piniata.
  • OPEN MIC: Czyli mikrofon dla każdego. Wszystkie chwyty dozwolone od śpiewania, fałszowania, stand up-ów, do wyznania komuś miłości, albo po prostu pozdrowienia.
  • TAŃCE INTEGRACYJNE: Dynamiczne, proste układy, które zna już cały świat, m.in. belgijka, kowbojka, chocolate, tunak.
  • GAMESROOM : To nasza kawiarenka pełna planszówek takich jak Monopoly, Scrabble, Dobble czy Dixit. W niej też znajdzie się miejsce do gry w X-Boxa, tradycyjne karty lub ułożenia LEGO.
  • KINO NOCĄ: Najlepsze filmy i bajki ogląda się na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół.
  • ABC ŻEGLARSTWA: Poznanie zasad bezpieczeństwa na wodzie i podstawy wioślarstwa.
  • KAJAKI i CANOE: Bezpieczne, idealne na początki samodzielnej wodnej rekreacji.
  • OMEGA: Jacht klasy żaglowej i turystycznej przeznaczony do żeglugi śródlądowej, idealne do zajęć teoretycznych i praktycznych pod opieką instruktora.
  • DEZETA: To łódź ratowniczo – robocza, idealna do nauki żeglarstwa dla młodzieży.
  • WĘZŁY: Każdy dobry żeglarz wie, co ma w swojej łodzi, tak jak też wie jak posłużyć się liną w przypadku cumowania bądź udzielania pomocy.
  • DIY: Do It yourself czyli zrób to sam! Nauka pod okiem instruktorów prawdziwego rękodzieła, wykonanego z prostych materiałów.
  • CAMPFIRE: To nasze wieczorne ogniska, podczas których zjeść można słynną piankę, nauczyć się nowych piosenek, zabaw, poznać ciekawe historie, czasem nawet te niezwykłe…
  • MEGA SKAKANKA: Po prostu wskocz do gry i spróbuj się nie pomylić.
  • GRY INTEGRACYJNE: STUDNIA WODNA, TANGRAM, RETRO GAMES, SPODNIE TRZYOSOBOWE, GLADIATORZY, SKOKI W WORKU, PRZECIĄGANIE LINY, WIELONARTY
  • GRY XXL - UCZESTNIK STAJE SIĘ PIONKIEM W GRZE: JENGA, CHIŃCZYK, TWISTER, WARCABY, PIŁKARZYKI, LABIRYNT, DOMINO, KUBB

PROGRAM ROZSZERZONY:

  • PAINTBALL: Tradycyjna gra strzelecka za pomocą markerów z kulkami farby.
  • PAINTBALL LASEROWY: Bez udarowa gra pozoracyjna, zdobywanie flagi drużyny przeciwnej.
  • STRZELNICA PAINTBALL: Ćwiczenie swojej celności poprzez strzelanie do specjalnych celów.
  • STRZELNICA ŁUCZNICZA: Bezpieczna nauka posługiwania się łukiem tradycyjnym.
  • TYROLKA: Emocjonująca atrakcja linowa, polega na szybkim zjeździe po linie między drzewami nad ziemią.
  • SKRZYNKI: Proponujemy dwie wersje tej zabawy. Pierwsza to samodzielne ustawienie wieży ze skrzynek, jednocześnie stojąc na jej szczycie. Druga to konkurencja zespołowa polegająca na przebyciu wyznaczonego toru poruszając się jedynie na skrzynkach.
  • SURVIVAL: Zajęcia terenowe w lesie, gdzie nauczymy się budować nieprzemakalne szałasy, wyznaczymy kierunek świata bez kompasu, zjemy podpłomyka lub przygotujemy prosty posiłek na ogniu.
  • KRÓTKOFALARSTWO: Zajęcia z łączności radiowej, szyfrowania, nauka posługiwania się alfabetem Morse’a, a w efekcie bez problemu nadamy sygnał SOS.
  • GRY NOCNE: Ciekawe gry fabularne, poprowadzone w nocy w środku lasu.
  • ESCAPE ROOM: Wcielanie się w rolę Sherlocka Holmes’a, rozwiązywanie zagadek i próby wydostania się z tajemniczego pokoju przed upływem czasu, w przeciwnym wypadku…
  • WATERBALL: Utrzymywanie równowagi wewnątrz nadmuchanej piłki na wodzie.
  • ANIMACJE: Atrakcyjne zajęcia dla mini campowiczów, a wśród nich: chusta klanza, tunel animacyjny, malowanie twarzy, mega bańki mydlane, modelowanie balonów.
  • GRY TERENOWE: Czyli wcielanie się w młodego Indiana Jones’a.
  • INO: Bieg na orientację w terenie. Punkty kontrolne do zdobycia w jak najlepszym czasie.
  • PODCHODY: Znajdowanie przeciwnej drużyny, podążając niezwykłymi śladami na ziemi.
  • BITWA MORSKA: Najlepsza zabawa na naszym kampie, bitwa na balony z wodą, gąbki lub pistolety.
  • FESTIWAL KOLORÓW: Kolorowanie siebie i innych za pomocą kolorów holi wyrzucanych w niebo.

 

CAMP SNAJPER 13-14 LAT

PROGRAM PODSTAWOWY:

  • PŁYWANIE: Nauka podstawowych stylów pływackich lub szlifowanie umiejętności pod okiem instruktora.
  • PLAŻING: Plażing, smażing i leżing, czas na odpoczynek, plotki i piłkę plażową.
  • MOPOHOKEJ: Zamiast kija - mop, zamiast lodu - folia, z odrobiną piany mydlanej.
  • UNIHOKEJ: To gra w hokeja, ale na trawie.
  • KRZYWE ZWIERCIADŁO: Specjalne okulary zamieszają w naszym błędniku. Próby przejścia wyznaczonego toru nie tracąc równowagi.
  • SLACKLINE: Nauka chodzenia po linie, ponad powierzchnią ziemi.
  • ZAWODY ŁÓDKAMI: Wcielanie się w sternika i nawigatora, czyli wyścig sterowanych łódek.
  • BADMINTON: Kometka czy paletki, dyscyplina sportowa, która polega na odbijaniu lotki.
  • DYSKOTEKI: Wspólna zabawa w rytmie najlepszych hitów, z dodatkowymi atrakcjami takimi jak: karaoke, limbo, konkurencje, jarmarki talentów, piniata.
  • OPEN MIC: Czyli mikrofon dla każdego. Wszystkie chwyty dozwolone od śpiewania, fałszowania, stand up-ów, do wyznania komuś miłości, albo po prostu pozdrowienia.
  • TAŃCE INTEGRACYJNE: Dynamiczne, proste układy, które zna już cały świat, m.in. belgijka, kowbojka, chocolate, tunak.
  • GAMESROOM: To nasza kawiarenka pełna planszówek takich jak Monopoly, Scrabble, Dobble czy Dixit. W niej też znajdzie się miejsce do gry w X-Boxa, tradycyjne karty lub ułożenia LEGO.
  • KINO NOCĄ: Najlepsze filmy i bajki ogląda się na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół.
  • ABC ŻEGLARSTWA: Poznanie zasad bezpieczeństwa na wodzie i podstawy wioślarstwa.
  • KAJAKI i CANOE: Bezpieczne, idealne na początki samodzielnej wodnej rekreacji.
  • OMEGA: Jacht klasy żaglowej i turystycznej przeznaczony do żeglugi śródlądowej, idealne do zajęć teoretycznych i praktycznych pod opieką instruktora.
  • DEZETA: To łódź ratowniczo – robocza, idealna do nauki żeglarstwa dla młodzieży.
  • WĘZŁY: Każdy dobry żeglarz wie, co ma w swojej łodzi, tak jak też wie jak posłużyć się liną w przypadku cumowania bądź udzielania pomocy.
  • DIY: Do It yourself czyli zrób to sam! Nauka pod okiem instruktorów prawdziwego rękodzieła, wykonanego z prostych materiałów.
  • CAMPFIRE: To nasze wieczorne ogniska, podczas których zjeść można słynną piankę, nauczyć się nowych piosenek, zabaw, poznać ciekawe historie, czasem nawet te niezwykłe…
  • MEGA SKAKANKA: Po prostu wskocz do gry i spróbuj się nie pomylić.
  • GRY INTEGRACYJNE: STUDNIA WODNA, TANGRAM, RETRO GAMES, SPODNIE TRZYOSOBOWE, GLADIATORZY, SKOKI W WORKU, PRZECIĄGANIE LINY, WIELONARTY
  • GRY XXL - UCZESTNIK STAJE SIĘ PIONKIEM W GRZE: JENGA, CHIŃCZYK, TWISTER, WARCABY, PIŁKARZYKI, LABIRYNT, DOMINO, KUBB

PROGRAM ROZSZERZONY:

  • PAINTBALL: Tradycyjna gra strzelecka za pomocą markerów z kulkami farby.
  • PAINTBALL LASEROWY: Bez udarowa gra pozoracyjna, zdobywanie flagi drużyny przeciwnej.
  • STRZELNICA PAINTBALL: Ćwiczenie swojej celności poprzez strzelanie do specjalnych celów.
  • STRZELNICA ŁUCZNICZA: Bezpieczna nauka posługiwania się łukiem tradycyjnym.
  • TYROLKA: Emocjonująca atrakcja linowa, polega na szybkim zjeździe po linie między drzewami nad ziemią.
  • SKRZYNKI: Proponujemy dwie wersje tej zabawy. Pierwsza to samodzielne ustawienie wieży ze skrzynek, jednocześnie stojąc na jej szczycie. Druga to konkurencja zespołowa polegająca na przebyciu wyznaczonego toru poruszając się jedynie na skrzynkach.
  • SURVIVAL: Zajęcia terenowe w lesie, gdzie nauczymy się budować nieprzemakalne szałasy, wyznaczymy kierunek świata bez kompasu, zjemy podpłomyka lub przygotujemy prosty posiłek na ogniu.
  • KRÓTKOFALARSTWO: Zajęcia z łączności radiowej, szyfrowania, nauka posługiwania się alfabetem Morse’a, a w efekcie bez problemu nadamy sygnał SOS.
  • GRY NOCNE: Ciekawe gry fabularne, poprowadzone w nocy w środku lasu.
  • ESCAPE ROOM: Wcielanie się w rolę Sherlocka Holmes’a, rozwiązywanie zagadek i próby wydostania się z tajemniczego pokoju przed upływem czasu, w przeciwnym wypadku…
  • WATERBALL: Utrzymywanie równowagi wewnątrz nadmuchanej piłki na wodzie.
  • ANIMACJE: Atrakcyjne zajęcia dla mini campowiczów, a wśród nich: chusta klanza, tunel animacyjny, malowanie twarzy, mega bańki mydlane, modelowanie balonów.
  • GRY TERENOWE: Czyli wcielanie się w młodego Indiana Jones’a.
  • INO: Bieg na orientację w terenie. Punkty kontrolne do zdobycia w jak najlepszym czasie.
  • PODCHODY: Znajdowanie przeciwnej drużyny, podążając niezwykłymi śladami na ziemi.
  • BITWA MORSKA: Najlepsza zabawa na naszym kampie, bitwa na balony z wodą, gąbki lub pistolety.
  • FESTIWAL KOLORÓW: Kolorowanie siebie i innych za pomocą kolorów holi wyrzucanych w niebo.
Typ imprezy obóz/kolonia
Wiek uczestników 11-12 lat i 13-14 lat
Zakwaterowanie OŚRODEK PERKOZ - Położony nad jeziorem Plusznym w Olsztynku, pokoje 2,3 i 4-osobowe z łazienkami, możliwość łóżek piętrowych. Na terenie obiektu: miejsce na ognisko, sklepik, sala do zajęć, sprzęt sportowy, sprzęt do pływania, boisko do gier zespołowych.
Transport Autokar turystyczny obsługiwany przez 1 kierowce. Na trasach antenowych pociąg lub mikrobus.
Wyżywienie Śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Podwieczorek serwowany. Napoje dostępne przez cały dzień.
Dostępne terminy Czas trwania kolonii 14 dni
I turnus: 24.06-07.07.2018
II turnus: 08.07-21.07.2018
III turnus: 22.07-04.08.2018
IV turnus: 05.08-18.08.2018

Lokalizacja

Zapytaj o produkt